Górnik i Piast wracają na ligowe boiska
Już wkrótce, już za momencik wracają rozgrywki Ekstraklasy. O co w rundzie wiosennej powalczą śląskie drużyny – Górnik Zabrze i Piast Gliwice?
Już wkrótce, już za momencik wracają rozgrywki Ekstraklasy. O co w rundzie wiosennej powalczą śląskie drużyny – Górnik Zabrze i Piast Gliwice?
Dziwna i nieprzewidywalna była runda jesienna dla kibiców śląskich drużyn. Przed sezonem Piast Gliwice był stawiany przez bukmacherów na trzeciej pozycji w kolejności do walki o mistrzostwo, natomiast podopiecznym Waldemara Fornalika obecnie bliżej do walki o utrzymanie. Górnik Zabrze za to pozytywnie zaskoczył swoich kibiców i znajduje się w czołówce tabeli.
Przed rozpoczęciem rundy jesiennej zakłady bukmacherskie wyżej stawiały szanse Piasta Gliwice niż Górnika Zabrze w kontekście walki o najwyższe cele. Ligowa rzeczywistość w Ekstraklasie po raz kolejny zaskoczyła ekspertów. W najbliższy weekend Piast i Górnik rozegrają swoje ostatnie starcia w 2020 roku. Podopieczni Marcina Brosza zmierzą się na wyjeździe z Jagiellonią, natomiast zawodnicy Waldemara Fornalika postarają się pokonać wicelidera.
Niezależnie od tego czy grasz w piłkę nożną amatorsko, czy na zawodowym poziomie, zapewne doskonale zdajesz sobie sprawę z tego, jak duży wpływ na grę ma wybór odpowiedniej piłki do piłki nożnej. Mimo, iż na rynku dostępnych jest wiele modeli piłek do piłki nożnej, nie wszystkie z nich zagwarantują Tobie najlepsze rezultaty podczas gry.
Granie u bukmachera wymaga stosowania przemyślanej strategii, starannego analizowania spotkań oraz umiejętnego zarządzania ryzykiem. Oprócz tego warto zwrócić uwagę na to, w której firmie prowadzone będzie konto gracza.
Jakie były początki piłki nożnej i regularnych rozgrywek piłkarskich na świecie?
Tradycyjne zakłady bukmacherskie typu 1X2 są najczęściej wybierane przez osoby obstawiające piłkę nożną, lecz w rzeczywistości stanowią tylko malutką cząstkę bogatych ofert poszczególnych bukmacherów na futbol. Na graczy u każdego buka czeka multum innych opcji, którym warto się przyjrzeć, w tym m.in. zakłady na żółte i czerwone kartki.
Zatrudnianie rozpoznawalnych przedstawicieli świata sportu w roli tzw. ambasadorów marki to jedna z najpopularniejszych strategii reklamowych bukmacherów nie tylko w naszym kraju. W styczniu 2020 roku Totolotek poinformował o nawiązaniu współpracy w tym zakresie z piłkarzem Łukaszem Podolskim.